- A munkahelyünket, az irodánkat úgy jellemezhetném, hogy igencsak kulturált, de manapság ezt már a fogyasztók is megkövetelik az ügyfélszolgálaton, haladunk a korral, személyes, telefonos, e-mailes, faxos, internetes időpont egyeztetéssel dolgozunk, senkinek nem kell félnapokat várakoznia.
Telefonszámunk nyilvános, mindenki tudhatja. Ha bejelentkezik az ügyfél, akkor megbeszéljük az időpontot, vagyis egyeztetünk, de mindez „személytelenül” is lehetséges, vagyis bárki megteheti e-mailben is. A megállapodáshoz mi mindenképpen tartjuk magunkat, és ha a fogyasztó is ezt teszi, érkezése után nyomban le is ülhet.
Az ügyfélszolgálaton természetesen egyrészt az ügyfelekkel foglalkozunk, másrészt pedig munkaidőnk döntő részében levelezünk. Arra törekszünk, hogy ügyfeleink minden részletre kiterjedő és pontos választ kapjanak. Ez nem is történhet másképpen, hiszen ha valaki mondjuk Salgótarjánból, vagy Sátoraljaújhelyről érkezik hozzánk, érthetően nem akar többször ideutazni. A kollégámmal, nagyjából havonta ezerötszáz ügyben járunk el, intézkedünk, tanácsot adunk műszaki és számlázási ügyekben. Nyolckor kezdünk, de egyes napokon csak kettőig fogadjuk az ügyfeleket, s ezt követően pedig a napi munkának megfelelően háttérfeldolgozást végzünk.
Alapvetően minket a társasházi és a közületi ügyfelek irodájaként tartanak számon. Olyan egységeink vannak, amelyek legalább négy fogyasztói hellyel rendelkeznek. Mi tartjuk a kapcsolatot a beruházóval, az építtetővel, a vállalkozóval, vagyis bekapcsolásokat intézünk, műszaki és számlázási ügyekben járunk el. Illetve sajnos vannak kikapcsolási ügyeink is, ez viszont csak az út végét jelenti. Amennyiben látjuk a fizetési hajlandóságot, minden létező megoldást felajánlunk: részletfizetés, haladék, kitolt határidő és így tovább.
Szeretem a munkámat, már huszonnyolcadik esztendeje tartozom az „émászosok” családjába. A tokaji ügyfélszolgálati irodában kezdtem, majd átkerültem a miskolci Bertalan utcában lévő, azóta már megszűnt 3-as számú kirendeltségre, ahol értékesítési előadó voltam, majd miskolci ügyfélszolgálatos lettem. Négy esztendeje vagyok mostani helyemen, ahol számlázási és műszaki ügyintézőként dolgozom.
Az érdekképviselettel úgy kerültem kapcsolatba, hogy munkába állásom után rögtön beléptem. Tagja vagyok az ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft. Üzemi Tanácsának, tizenhét esztendeje bizalmi helyettes illetve bizalmiként is tevékenykedem. Sokan keresnek fel a gondjaikkal, hiszen mindig akad megoldásra váró probléma, szerencsére bizalommal vannak irántam. Mindenkit meghallgatok és ha saját hatáskörömben nem tudok eljárni, vagy segíteni, a kérést, vagy a panaszt továbbítom a szakszervezet elnökéhez. Ilyenek például a munkahelyi ügyek vagy a dolgozókat érintő egyéb szociális problémák.
Küldje tovább! | Nyomtatható verzió | Vissza a lap tetejére |
EVDSZ 2018. évi Rendezvényterve
EVDSZ 2018. évi Munkaprogramja
EVDSZ PROGRAMALKOTÁS 2018-2023
Aláírásra került a Villamosenergia-ipari Bér- és Szociális Megállapodás 2018-ra vonatkozóan
Villamosenergia-ipari Ágazati Kollektív Szerződés (2017. január 1-től)