Megújult arculattal köszöntjük a 2005-ös évet, hiszen valamennyi tagunk számára tagkártyát biztosítunk, amely egy hitelkártyához is hasonlítható – mondja érdeklődésünkre Gál Rezső, a VDSZSZ elnöke.
– Kiemelném a tagkártya vásárlókártya funkcióját, továbbá a tartalom és a forma szembeötlő összhangját. Egyszóval esztétikus, praktikus, modern, olyan „dizájnos”.
Tagságunk ezután kézzel foghatóan érezheti a szervezethez, az iparág nagy családjához, a szövetséghez való tartozást. Azonkívül a kártya zsebre menő változást is hordoz, ha vásárolunk vele, igénybe vesszük a különböző helyeken meglévő szolgáltatásokat. Kedvezményt jelent a munkavállaló számára.
Aktív tagok, nyugdíjasok és egy hozzátartozó igényelhet és kaphat tag(vásárló)kártyát.
Testvérszakszervezettől kaptuk azt a tájékoztatást, hogy náluk már egy éve működik ez a fajta tagkártya-rendszer és nagy megelégedésére szolgált a tagoknak, hiszen ilyen minőségben is igazolhatták hovatartozásukat. Ennek köszönhetően több mint 20%-os szervezettség növekedés következett be.
Miután kellő információnk volt a tagkártyát illetően, tárgyalásokat folytattunk a kártyát készítő és üzemeltető cég képviselőjével, aki bemutatta a kártya előnyeit, használatának könynyedségét, kihasználhatóságát. Lehetőségünk nyílt megismerni a szolgáltatások széles körét, melyeket igénybe lehet venni.
A kártya előállíttatása jelentős anyagi ráfordítást igényelt a tagszakszervezeteknek és a szövetségnek, de úgy gondoltuk, mindenképpen megéri számos előnye és kihasználhatósága miatt.
A kártya használatával jelentős mennyiségű szolgáltatás sokkal olcsóbb igénybevételére nyílik módja a tagoknak, ami a jelenlegi gazdasági helyzetben bizony nem utolsó szempont.
Egyszerűen ki lehet számolni azt, ha valaki él ezekkel a lehetőségekkel, akkor nemcsak az adómentes tagdíját nyeri viszsza, hanem az évet nyereséggel is zárhatja, s így mindenképpen jól jár.
A kihasználható előnyökre gondoltunk a tagság szemszögéből, mikor a rendszer bevezetése mellett döntöttünk. Reméljük, a várakozásoknak megfelelően bebizonyosodik jósága és használata során beválik. A „forró drót” mellékleteként bemutatott szolgáltatások, szolgáltatók köre is mutatja jelentőségét. Ezen kívül van arra is lehetőség, hogy az ország bármely részén élő tagság és családja megtalálja a maga számára elérhető szolgáltatók körét, ismerje a legközelebbi kedvezményt adó cég, vásárlóhely pontos fellelhetőségét. A továbbfejlődés lehetőségét is magában hordozza a rendszer, mivel a szolgáltatók körében még nem levő cégek, vállalkozások bármikor csatlakozhatnak. Mindkét fél kedvező lehetőséghez jut, hiszen tagságunk kedvezőbb áron juthat egyre több termékhez, szolgáltatáshoz, az újonnan csatlakozó, kedvezményt adó pedig ezáltal vevőkörét bővítheti. A lista még nem teljes, a rendszer mindenképpen tovább fog épülni.
Mindezek mellett már a „forró drót” hasábjain is számot adtunk arról, hogy a VDSZSZ tagság érdekében a Vodafone-nal, a Tvnet-tel, valamint a Beneficial Rt.-vel olyan megállapodásokat kötöttünk, amelyek kapcsán további kedvezményeket vehetnek igénybe a tagok. Eddigi visszajelzések azt mutatják, jelentős sikereket könyvelhetünk el mindegyik fél részéről, jelentős számban vették igénybe a szolgáltatásokat már karácsony előtt is és jelentős számú szerződések köttettek. Reméljük, sok család számára hozzájárulhattunk így, közvetve a boldogabb ünnepekhez.
Az új formához kicsit az új tartalom is hozzásegít, hiszen a kiegészítő szolgáltatás mutatja a szakszervezet széles körű érdekvédelmi tevékenységét.
Így együtt nemcsak erősebbek vagyunk, hanem szolgáltatókészebbek is.
(Forrás: "forró drót" újság 11. évf. 1.sz.)